راه های طلایی ایجاد انگیزه

مجله مذاکره و زبان بدن

هر انسانی برای نشاط و آرامش و زندگی و حتی سلامتی نیاز به انگیزه دارد . انگیزه لازمه زندگی است و بدون انگیزه حیات و زندگی ادامه نخواهد داشت زیبایی ها و خلق اثار هنر و کارهای بزرگ همه و همه از انگیزه بالا  سر چشمه می گیرند .

در این مقاله کوتاه سعی نموده ایم به همه علاقمندان راه های ساده برای ایجاد انگیزه را از دریچه مدیریت و رهبری آموزش دهیم .

لطفا نظرات خود را پیرامون این مقاله کوتاه در پایان همین مطلب بیان فرمائید.

هیچ کس نمی تواند به اندازه خودمان به ما انگیزه دهد هیچ قدرتی بالاتر از نهیب ها و انگیزه دادنهای گاه و بیگاه خودمان به خودمان نیست  هیچکسی نمی تواند به فرد دیگری انگیزه بدهد. تنها کاری که دیگران می کنند تشویق ما برای انجام دادن برنامه های کوچک و بزرگ زندگی ما است. باید اذعان نمود که این خود انسان است که بهترین مشوق و انگیزه دهنده برای خودش است. با این توضیح کوتاه به نکات مهمی که می تواند هنر انگیزه و انگیزه بخشی را در ما تقویت و پرورش دهد را با شما در میان می گذاریم لطفا و حتما نظرات خود را در پایان همین مطلب برایمان بنویسید.بینهایت متشکرم

 آرزوهای بزرگ در سر بپرورانیم

اگر  بخواهیم چیزی فراتر از سطح انتظار باشیم  و بالاتر از همه بایستیم پس باید اول همه تلاش خود را بنمائیم دوم  آرزو و خواسته داشته باشیم سوم برنامه داشته باشیم و چهارم هر آنچه را می خواهیم با ریزترین ریز جزئیات آنرا به روی کاغذ بیاوریم.

لطفا جزیره امن خود را ترک کنید

از اینکه کمی به خود سختی بدهید نترسید. بزرگ ترین مانع برای رسیدن به استعدادهای درونی همین راحت طلبی است. اتفاق های مهم زمانی رخ می دهند که شما کمی هم تلاش و سختی را تحمل کنید.

اشتباه چشم انداز و پیش نیاز موفقیت

عقل به ما کمک می کند تا اشتباه نکنیم و در نتیجه هزاران اشتباه به وجود می آید.برای نویسنده اشتباه و ترس از اشتباه سالها یک سد عظیم بود مقابل خواسته ها و ارزوهایم و زمانی که توانستم این سد را بشکنم به موفقیتهای عظیمی در زندگی نائل امدم

مذاکره و زبان بدن یادبگیرید

اگر به این دو علم و مطالب اطراف آن استیلای واقعی پیدا کنید مطمئن باشید و با تمام وجود به شما اطمینان می دهم انگیزه بیشتری برای رسیده به اهدافتان ترسیم می کنید و در راه رسیدن به مقصد و موفقیت شتاب و انگیزه بیشتر و بهتری پیدا خواهید نمود

فراتراز همه بیندیشید

سعی کنید بزرگ و وسیع و همه جانبه و با یک تفکر چند لایه و مرکب به همه چیز و همه کس فکر کنید.

پیوسته شاد باشید و لبخند بزنید

افرادی که پیوسته لبخند به لب دارند کم کم صورت جذابتر و گشاده تری خواهند یافت و همه عاشق انها خواهند شد شانس موفقیت بیشتری در زندگی پیدا خواهند نمود و موفقتر و با انگیزه تر هم قدم بر داشته و یا در جامعه ظاهر می شوند.افراد شاد همیشه انگیزه بیشتر و بهتر و هدفمندتری برای انجام امور  مختلف دارند. به خاطر داشته باشید که شادی حق مسلم شما است و آن را با چیز دیگری عوض نکنید.

همیشه دنبال آموزش و خودشناسی باشید

کتاب های مفید مطالعه کنید و به یاد داشته باشید همین مطلبی که می خوانید اگر سر سوزنی در شما و ادامه راه بشما کمک کند بخاطر آموزش و مطالعه است پس لطفا و حتما آموزش و مطالعه را در سرلوحه و مرام خود قرار دهید و یا موسیقی الهام بخش و صبح ها موسیقی تندتری گوش کنید. رانندگی بهترین فرصت برای گوش کردن به کتاب های صوتی در مورد پرورش روح و خودشناسی است.

کاری که آغاز کرده اید را باید تمام کنید

بسیاری از ما پیش از پایان یک کار یا انجام یک تصمیم، سراغ کار دیگری می رویم. این خوب نیست. همیشه کارهای خود را تمام کنید.

در حال زندگی کنید

وقتی در گذشته ها گیر کرده اید یا در آینده ای که نیامده سیر می کنید، نمی توانید از لحظه های کنونی خود استفاده و تصمیمات درست اتخاذ کنید.

لطفا از زندگی لذت ببرید

لذت بردن بهترین شغل بهشت است.

 شکست یعنی کلید موفقیت

شاید موفقیت در چند قدمی شما ایستاده باشد فقط کافی است از دریچه دیگری به شکستهای زندگی نگاه کنید هرگز احساس شکست نکنید و دچار سستی و خمودگی نشوید. شما باید با همه وجود تلاش کنید و بدانید شکست کلید موفقیتهای اینده است موفقیتهایی بسیار بزرگتر از آنچه شما حتی تئقع انرا داشته اید.

مطالعات بیشتر:

کارگاه ایجاد انگیزه و مسئولیت پذیری با رویکردارتباطات غیر کلامی

 

روشهای حرفه ای ایجاد انگیزه در کارکنان

 

تمرکز حواس هنگام مطالعه و روشهای تقویت آن

 

توسعه مهارتهای مدیریت زمان

 

چگونه بهترین گزینه را از بین اشخاص انتخاب کنیم؟

 

چگونه انگیزه خود را برای مطالعه افزایش دهیم؟

 

مازیار میر

Views: 6

دسته‌ها: کسب و کار
برچسب‌ها: