هوش مالی از دروغ تا واقعیت

هوش مالی از دروغ تا واقعیت
اسفند ۱۷, ۱۴۰۲
3 بازدید

هوش مالی از دروغ تا واقعیت هوش مالی از دروغ   سلام و درود چندی پیش با یک سلسله تبلیغات گسترده از فردی روبرو شدم که مانند قارچ در حال رشد است . بنیانگذار هوش مالی! یک شبه مگه داریم مگه میشه هوش مالی به چه قیمتی و با چه ترفندهایی اسانسوری بنام هوش مالی […]

هوش مالی از دروغ تا واقعیت

هوش مالی از دروغ

 

سلام و درود چندی پیش با یک سلسله تبلیغات گسترده از فردی روبرو شدم که مانند قارچ در حال رشد است .

بنیانگذار هوش مالی!

یک شبه

مگه داریم

مگه میشه

هوش مالی به چه قیمتی و با چه ترفندهایی

اسانسوری بنام هوش مالی که این روزها دست اویز بسیاری قرار گرفته است فقط یک دست مایه برا دوشیدن دانشجویان و جوانان ساده این مرز وبوم است. شاید بد نباشد از بنیانگذار هوش مالی واقعی کشور هم یادی کنیم که کسی جز مهندس رجبی ابهری نیست.

 

مهندس تمام کتابهای رابرت کیوساکی را با هزینه شخصی از آمریکا به ایران اورده و شخصا و راسا با جسارت هرچه تمامتر دست به تالیف کتابهای کیوساکی و ترامپ زده او تا انجا به مهارت دست پیدا نموده است که ریاست دونالد ترامپ را حدس زده است و سالها است در موسسه علمی تفاهم و با همکاری روزنامه اسیا و دنیای اقتصاد دست به برگزاری کلاسهای هوش مالی می زند و بنده با افتخار شاگرد این مرد بزرگ می دانم و با اموزهای مهندس در هوش مالی باورهایم رشد نمود او که مدیرعامل شرکت برج ساز جوان است شرکتهای مهم و برتر کشور را مدیریت و رهبری نموده و اولین کتاب اطاق فکر را نیز تالیف نموده است.

 

\"مدرس

ادامه

نگاه ویژه رجبی ابهری باب تازه ای از هوش مالی و حاشیه های ان را پیش روی شما می گستراند. نگاهی سیستمی و غیر خطی با رویکرد تفکر سیستمی سرلوحه و مرام این مدرس هوش مالی است .

او که بیش از دو دهه از عمر و وقت خود را روی مباحث هوش مالی صرف نموده هرگز حاضر نشده خود را به عنوان بنیانگذار هوش مالی بداند و هرچند جزو افراد نادری است که علاوه ببر مهندسی مکانیک دارای مدارج علمی دیگر است اما حتی این موارد را هم در کارنامه خود بیان ننموده است و این در حالی است که برخی افراد ساده و سطحی و نادان با فریب عناوین مجعول و بزرگی مانند بنیانگذار هوش مالی و با نشان دادن اسانسوری تند سریع و سودجویانه بنام هوش مالی فکر و روح جوانان را مسموم نموده و با نشان دادن سراب واهی ثروت و قدرت و مکنت همه گان را فریب می دهند اری فریبی بزرگ با عناوین مجعول و با صدای دوبلورهای بزرگ و یا با چسباندن خود به افراد با نام نشان و با شعار  های بزرگ افراد را فریب می دهند.

یادتان باشد اسانسوری به نام ثروت اندوزی یک شبه و یک روزه دروغ است.

یادمان باشد هوش مالی با روش های شومن و چسباندن ان به روانشناسی مثبت نگر و مخصوصا با چسباندن ان به تکنیکهای انگیزشی راه به بیایان دارد و نه خیابان و اتوبان  بیشتر هوش مالی برای این افراد سرکیسه کردن من تو و ما  خلاصه شده و تعبیر می شود. در کلیپ های این افراد دست مایه های سوخته و غیر قابل اعتمادی وجود دارد که با سرکیسه کردن ما راه اسانسوری کسب ثروت و درامد میسر شده است ودیگر هیچ آری دیگر هیچ.

یک جمله را به یاد داشته باشید هیچ چیز هیچکس و هیچ رفتار و گفتار و کردار و پنداری آنگونه که به نظر می رسد نیست.

مازیارمیر مشاور و تحلیلگر

Visits: 8

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , ,