زبان بدن بهرام رادان

زبان بدن بهرام رادان
مرداد ۱۹, ۱۴۰۲
32 بازدید

زبان بدن بهرام رادان تحلیل بهرام رادان هنرپیشه و خواننده امروز در مورد بهرام رادان تحلیلی خواهم داشت من به شخصه بهرام رادان را دوست دارم و سعی می کنم این علاقه و ارادت خاص تحلیل و  تمام قد ایشان را خدشه دار نکند اما بعنوان یک تحلیلگر زبان بدن  و یا یک مدرس زبان […]

زبان بدن بهرام رادان

\"تحلیلتحلیل بهرام رادان هنرپیشه و خواننده

امروز در مورد بهرام رادان تحلیلی خواهم داشت من به شخصه بهرام رادان را دوست دارم و سعی می کنم این علاقه و ارادت خاص تحلیل و  تمام قد ایشان را خدشه دار نکند اما بعنوان یک تحلیلگر زبان بدن  و یا یک مدرس زبان بدن به باید ها و نبایدها و نقاط تاریک و روشن این بازیگر خوب کشورمان نگاهی گذرا خواهم داشت.

بهرام رادان متولد ۱۳۵۸، تهران بازیگر و خواننده ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد است و دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد.

که البته این مسئله هنوز سبب انتخاب او است شور عشق کار بعدی رادان است و با کار در فیلمهای متعدد توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه بلاخره در چهارمین نقش آفرینی خود کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. آواز قو رادان موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقادات شدیدی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد من بازی رادان را در سنتوری که اوج بازیگری و اوج هنرمندی رادان می دانم را هرگز از یاد نخواه برد فیلمی که جایزه های متعدد  مانند سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر – ۱۳۸۵ و همچنین نامزد تندیس حافظ – ۱۳۸۹ و همچنین فیلم شمعی در باد که در مقام دوم  کارهای رادان قرار دارد و البته کارهای بسیاری از رادان دیده ایم که هیچکدام قدرت این دو را نداشته و مخصوصا سنتوری رادان یک البوم موسیقی ارائه نموده است بنام  روی دیگر و یک موزیک ویدئو بنام جیغ که  نظر بسیاری از  منتقدان را بسوی خود جلب کرد ….

رادان می گوید برای من یکسری هدف ها وجود داشته که از بچگی دنبال آن بوده ام. به یکسری از آنها رسیده ام و به یکسری نه یا در جای دیگری رادان خود را بهترین مرد خانواده ای که دیده ام خوانده است . رادان در بازیگری هرگز یک بازیگر ۶ دانگ نبوده و نیست و تا رسیدن به یک بازیگر ۶ دانگ فاصه بسیار زیادی دارد یکی از ویژگیهای رادان این است که او از چهره خوبی برخوردار است که شاید نقایص بازیگری او را می پوشاند در برخی کارها خام و ناپختگی این بازیگر بسیار به چشم می خورد استفاده از زبان بدن ضعیف استفاده از دستها و سرو گردن و همچنین حالت چشمها بسیار ساده انگاری شده است در حالیکه در بزرگان بازیگری این رویه ها بسیار دارای پیچیدگی و ظرایفی است که این بازیگر خوب و اینده دار کشور از ان کم بهره است در یک مصاحبه های تلویزیونی از رادان غرور بیش از حد این بازیگر براساس زبان رفتاری او بسیار مشهود و البته غیر حرفه ای بود وقتی که مجری به سادگی مبلغی را به عنوان دستمزد او مطرح کرد با یک حالت خاص و شاید شدید به توصیف مبلغ دریافتی خود اشاره کرد یادمان باشد حرفه ای بودن باید استقرار و جاری باشد در وجودمان در حالت های خاص به کمک ما بیاید .

یادمان باشد از کوزه همان تراود که دران اوست در تمام کارهای رادان یکی از نقاط ضعف این است که اکثر خندها فیک و یا مغرور و پر افاده ایی او است و غیر واقعی است و این بسیار بدیهی است که هرگز با یک خنده و یا خشم که دارای عمق نباشد مخاطب ارتباط خوبی برقرار نخواهد کرد و این در حالی است که استفاده از تن گفتار و حالتهای صورت و چشمها بسیار ضعیف است البته در برخی سکانسها واقعا رادان فوق العاده عمل می کند و من کلا سنتوری را از کارهای رادان جدا می کنم چون حس می کنم سنتوری در حال هوایی ضبط شده که رادان بینهایت در نقش خود غرق شده بود و از پس این نقش سنگین عالی برامد یادمان باشد از نقطه نظر تن گفتار و ارتباطات غیر کلامی رفتارهایی که هم گرائی و حس خوب را در شما برنینگیزد هرگز تاثیر گذاری نخواهد داشت من بعنوان کسیکه بهرام رادان جزو بازیگران محبوبش می باشد ارزو می کنم این بازیگر خوب و اینده دار مان پله های ترقی را بپیماید و شاهد درخشش روز به روز او باشیم .

شاید بد نباشد که بدانید . «بهرام رادان» را در گوگل جست‌وجو کنید، اولین پیجی که باز می‌شود، ویکی‌پدیا فارسی رادان است و البته سرچ با این عبارت ۲ میلیون ۷۶۰ هزار صفحه، نتیجه خواهد داشت با یک فاصله بعد از این عبارت، بیشترین سرچ مربوط به «بهرام رادان فیسبوک» می شود که در سرچ‌ هم پیج رادان در این شبکه اجتماعی ارائه خواهد شد و این خود نشان از محبوبیت این بازیگر خوب کشورمان دارد
اگر «و» را اضافه کنیم، «بهرام رادان و همسرش» با یک میلیون ۶۲۰ هزار صفحه بیشترین بار سرچ را دارد و بعد از آن عبارت «بهرام رادان وو گلشیفته فراهانی» با ۴۳۲ هزار نتیجه، در مقام دوم است.
با سرچ نام «بهرام» در گوگل، «بهرام مشیری» در مقام اول است و بهرام رادان بعد از او در رده دوم ۱۰ تای پرسرچ‌ عبارت «بهرام» قرار دارد .. بهرام مشیری، برنامه‌ساز تلویزیونی در شبکه ماهواره‌ای است که حملاتش به اسلام دستمایه خنده و طنز‌پردازی است.
در میان ۱۰ تا سرچ بالا با عبارت «بهرام رادان» با مزه‌ترین مربوط به «بهرام رادان و شیطان‌پرستی» است که به حاشیه‌های آلبوم «روی دیگر»» و کلیپ‌های تصویری و گریم او مربوط می‌شود.

یادتان باشد هیچ چیز هیچکس هیچ رفتار و کردار و گفتاری آنگونه که به نظر می رسد نیست

توصیه میشود مطالب زیر را مطالعه نمایید:

دوره آموزشی مذاکره

مدیریت کوکائینی

مدیریت ارشد بازاریابی

نکات کلیدی برای شروع حرفه ای جلسه ی فروش

مدیریت پیشرفته ورزش (قسمت اول)

مدیریت نفس در موفقیت فردی

روشهای ساده آموزش زبان بدن

زبان بدن احسان علیخانی

زبان بدن علی لهراسبی

زبان بدن مهران مدیری

زبان بدن عادل فردوسی پور

زبان بدن محمد سلوکی

Views: 6

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , ,