زبان بدن مهتاب کرامتی

زبان بدن مهتاب کرامتی
فروردین ۱۲, ۱۴۰۳
15 بازدید

زبان بدن مهتاب کرامتی زبان بدن مهتاب کرامتی ۸۵۱ هزار صفحه نتیجه سرچ عبارت «مهتاب کرامتی» است و اولین پیجی که با این جست‌وجو به شما ارائه می‌شود ویکی‌پدیای فارسی کرامتی است. با یک فاصله بد از این عبارت، «معتاب کرامتی عکس جدید» بیشترین بار سرچ شده است و جالب اینکه در این جست‌وجو، اولین […]

زبان بدن مهتاب کرامتی

زبان بدن مهتاب کرامتی

۸۵۱ هزار صفحه نتیجه سرچ عبارت «مهتاب کرامتی» است و اولین پیجی که با این جست‌وجو به شما ارائه می‌شود ویکی‌پدیای فارسی کرامتی است.

با یک فاصله بد از این عبارت، «معتاب کرامتی عکس جدید» بیشترین بار سرچ شده است و جالب اینکه در این جست‌وجو، اولین (و در اصل کلیک‌خورترین) پیجی که باز می‌شود یک فرم دوست‌یابی است با تیتر: «عکس‌های خفن مهتاب کرامتی در سال ۹۲» «و» در تلفیق با عبارت مهتاب کرامتی، بیشترین سرچ را به عبارت «متهاب کرامتی و بابک ریاحی‌پور» با ۹۲ هزار صفحه نتیجه در بردارد و بعد از آن عبارت «مهتاب کرامتی و وحید نوبهار» با ۳۰ هزار و ۴۰۰ صفحه نتیجه قرار دارد. مهتاب کرامتی در رده اول ۱۰ تای پرسرچ‌ با نام «مهتاب» قرار دارد و با نمک‌ترین جست‌وجو نیز مربوط به عبارت «مهتاب کرامتی و فرزند معلولش» است فرزندش کجا بود؟

مطالعات بیشتر:

زبان بدن زنان

زبان بدن (تعابیر)

زبان بدن فارسی

رمزگشائی زبان بدن مردان عاشق

دکتر مازیار میر

Views: 9

برچسب‌ها:, , ,