نخستین سمینار تخصصی اصول، فنون و هنر مذاکره

تیر ۲۳, ۱۴۰۲
9 بازدید

نخستین سمینار تخصصی اصول نخستین سمینار تخصصی اصول، فنون و هنر مذاکره در انزلی برگزار شد انزلی – ایرنا – نخستین سمینار تخصصی اصول، فنون و هنر مذاکره در شهرستان انزلی برگزار شد. سید مازیار میر مرد زبان بدن ایران روز پنجشنبه درحاشیه برگزاری این سمینار درگفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ارزیابی رفتار […]

نخستین سمینار تخصصی اصول

نخستین سمینار تخصصی اصول، فنون و هنر مذاکره در انزلی برگزار شد

انزلی – ایرنا – نخستین سمینار تخصصی اصول، فنون و هنر مذاکره در شهرستان انزلی برگزار شد.

سید مازیار میر مرد زبان بدن ایران روز پنجشنبه درحاشیه برگزاری این سمینار درگفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ارزیابی رفتار سیاستمداران حرفه ای جهان و رئیسان جمهوری کشورهای پیشرفته دنیا مشاهده می شود که بیش از چهار سال بر روی تاثیر برمخاطب با زبان بدن کار می کنند.
وی به آموزش مجریان تلویزیونی و بنگاه های خبری کشورهای استعمارگر در این زمینه اشاره و تصریح کرد: آموزش تکنیک های ارتباطات غیر کلامی درهمه حوزه های رسانه ، تولید، صنعت و تجارت بسیار مهم است.
وی خاطر نشان کرد: ارتباطات غیر کلامی، حلقه گم شده در موفقیت و شکست بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک جهان است.
به گفته مرد زبان بدن ایران تسلط بر ارتباطات کلامی در مذاکرات و برقراری ارتباطات موثر در راستای جذب مشتری و همچنین افزایش کارآفرینی و تولید ملی درجهت عمل به اقتصاد مقاومتی براساس منویات مقام معظم رهبری موجب افزایش موفقیت می شود.
وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع با برقراری ارتباط کلامی و زبان بدن افزود: متاسفانه در اکثر مذاکرات و ارتباطات به مسئله ملی و مذهبی تکریم ارباب رجوع اهمیت داده نشده و درصورت ادامه این روند، نه تنها بازار های دنیا بلکه حتی مشتری ایرانی را نمی توان جذب کرد.
میر ، با اشاره به خالی بودن جای امر خطیر تکریم ارباب رجوع درمباحث آموزشی و همچنین موارد اجرایی تاکید کرد: خدمات پس از فروش و ارتباط موثر و رضایت مشتری و همچنین هدایت مناسب مشتری ناراضی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
زبان بدن به انواع شکل‌های ارتباط غیر کلامی یا رفتاری اشاره می‌کند که یک فرد از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون آنکه صحبتی بکند، با دیگران قادر است ارتباط برقرار نماید. این رفتارها می‌تواند مربوط به وضعیت و حالات بدنی شامل محل قرار گرفتن دست ها، پاها، نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن، حالت ها و اشارات بدنی، جلوه‌های هیجانی صورت و حرکات چشم‌ها باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین سمینار تخصصی اصول، فنون و هنر مذاکره در هتل بزرگ سفیدکنار انزلی به صورت کارگاه آموزشی برگزار شد.

خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری

Views: 8

برچسب‌ها:, , , ,