نکات پیشرفته زبان بدن عشق قسمت یازدهم

نکات پیشرفته زبان بدن عشق  قسمت یازدهم
تیر ۲۳, ۱۴۰۲
20 بازدید

نکات پیشرفته زبان بدن عشق قسمت یازدهم   امروزه زندگی یکنواخت و کسل کننده دغدغه زنان و مردان بسیاری در ایران و کل جهان است شاید یکی از هزاران مشکل موجود عدم شناخت زبان بدن زنانه  و مردانه است. مازیار میر در این مقاله شمارا با این نکات بسیار ظریف و شاید نا محسوس آشنا […]

نکات پیشرفته زبان بدن عشق قسمت یازدهم

 

\"love

امروزه زندگی یکنواخت و کسل کننده دغدغه زنان

و مردان بسیاری در ایران و کل جهان است شاید

یکی از هزاران مشکل موجود عدم شناخت زبان

بدن زنانه  و مردانه است.

مازیار میر در این مقاله شمارا با این نکات بسیار ظریف و شاید نا محسوس آشنا خواهد کرد شما چه متاهل و یا مجرد بهتر است با این مسائل کاملا آشنا شوید تا در زندگی از این درسها حداکثر استفاده را بفرمائید.

دنیای زنان و مردان دنیای بسیار متفاوتی است، آنقدر متفاوت که بعضی زن و مرد را به موجوداتی از دو سیاره متفاوت تشبیه می‌کنند که زبان یکدیگر را نمی‌فهمند، مردانی از مریخ و زنانی از ونوس که دکتر جان گری در کتابی به همین عنوان چاپ نمودند.

باید بدانید که زن‌ها توان آفرینش و خلق کردن دارند  یک قدرت خارق العاده و بی انتها که خداوند در ضمیر ناخدا آگاه هر زنی به ودیعه قرار داده

لطفا و حتما هنگامی که خانمها پیشنهاد یا برنامه خاصی دارند الزاما سعی ندارند که شما را کنترل کنند، آنها تنها می‌خواهند کمک کنند و عشق و خوشحالی بیشتری برای خودشان و ما بیافریند. متاسفانه اکثر آقایان خلاقیت زنانه را تلاشی از جانب آنان برای مغلوب ساختن مرد تلقی می‌کنند و عمق و شدت احساسات او برای آنها حکم تحکم و ریاست‌طلبی دارد. به یاد داشته باشید در بیشتر موارد قصد و نیت واقعی زن آن نیست که به شما امر و نهی کند، قصد ندارد شما را کنترل کند، بلکه تنها شور و شوق بسیاری در خود احساس می‌کند، او می‌خواهد مهربان باشد.

ادراک زن‌ها و مردها از زمان و مکان و خاطرات متفاوت است

به نظر می‌رسد مردها بیش از خانمها و حتی دوشیزگان جوان‌ در لحظه اکنون حضور داشته باشند، در حالی که خانمها بیشتر خود را در امتداد آینده بسط و گسترش می‌دهند.

زن‌ها دوست دارند گذر زمان را ثبت کنند. کافی است از ما بپرسید آخرین چکاپ دندانپزشکی دخترمان کی بود، آخرین بار که کودکمان را استحمام کردیم، آخرین باری که با مادرمان تلفنی صحبت کردیم و… تا زمان دقیق آن را به شما بگوییم. مردها همیشه از این توانایی ما حیرت زده‌اند و بیشتر به این دلیل از دست ما ناراحت می‌شوند، بویژه هنگامی که اشتباهات آنها را تصحیح می‌کنیم .

برای نمونه خانمی که به همسرش می‌گوید: مدت‌ها است به سینما نرفته‌ایم. مرد پاسخ می‌دهد همین چند هفته پیش سینما رفتیم. زن با اطمینان تمام پاسخ می‌دهد: نه چند هفته پیش نبود، بلکه ۲ماه پیش بود. درست بعد از شبی که پدر و مادرم برای عروسی دخترخاله‌ام آمده بودند. مرد با غرغر می‌گوید: چه می‌دونم، هر وقت که بود. حال از این که بر او محرز شده است همسرش درست می‌گوید جام زهر را می‌نوشد و از این که همسرش، آن هم با آن درجه از دقت، همه چیز را به یاد دارد بینهایت ناراحت است.

شاید بد نباشد که بدانید شعار خانمها این است که : ما زن‌ها دوست داریم بدانید و متوجه باشید زمان را هر گونه تجربه می‌کنید برای ما به مراتب طولانی‌تر گذشته است….

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

جدیدترین زبان بدن عشق

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق اول

تفاوت زبان بدن زنان و مردان قسمت دوم

پیشرفته ترین نکات زبان بدن عشق قسمت سوم

Views: 4

برچسب‌ها:, , , , , , , , , ,