کارگاه آموزشی تربیت مشاوران املاک و مستغلات حرفه ای درسال 1398

کارگاه آموزشی تربیت مشاوران املاک و مستغلات حرفه ای درسال 1398
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳
16 بازدید

کارگاه آموزشی تربیت مشاوران املاک و مستغلات حرفه ای درسال 1398   بعنوان یک مدرس مشاوران املاک قبل از هر چیزی به تمام مشاوران املاک و مستغلات اخلاق حرفه ای این حرفه را آموزش می دهم سه دهه کار با صنف املاکی های سراسر کشور آموختم این است که باید از املاکی و بورسی و […]

کارگاه آموزشی تربیت مشاوران املاک و مستغلات حرفه ای درسال 1398

 

بعنوان یک مدرس مشاوران املاک قبل از هر چیزی به تمام مشاوران املاک و مستغلات اخلاق حرفه ای این حرفه را آموزش می دهم سه دهه کار با صنف املاکی های سراسر کشور آموختم این است که باید از املاکی و بورسی و دلالی سنتی به سمت املاکی علمی رجعت نمائیم.

ده اصل طلایی در مسیر املاکی علمی به شرح زیر است :

1- خوش صورت و مهربان یا به روایتی گشاده رو باشید و یا به روایتی دیگر پیوسته متبسم و خوش برخورد باشید و لبخند بزنید.

2-استاد سخن و استاد کلام و استاد خوب حرف زدن با رویکرد سخن خوب گفتن را پیوسته در دسنتور کار قرار خود دهید

3- پیوسته شنونده خوبی باشید یک مشاور املاک حرفه ای استاد خوب گوش دادن است و تحت هیچ شرایطی تکرار می کنم تحت هیچ شرایطی به میان حرف طرف مقابل نپرید و یادتان باشد :

با اینکه سخن به لطف آب است , کم گفتن هر سخن , صواب است

آب ارچه همه زلال خیزد — از خوردن پر , ملال خیزد

کم گوی و گزیده گوی , چون دُر — تا زاندک تو , جهان شود پُر

4- هرگز قبل از اینکه درک کنید و بفهمید مشتری چه روحیات و شخصیتی دارد و یا از احساسات مشتری اطلاع دقیقی کسب کنید سخن نگوئید.

5-یادتان باشد که هر مشتری بدون در نظر گرفتن سن و جنس و قد و وزن و….یک مشتری محسوب می گردد پس دارای یک شانس برابر است، پذیرش هر مدل مشتری، از هر طبقه ای اساسا فرقی نمی کند، هر فردی که به آزانس املاک شما یا مجموعه شما رجوع می کند بصورت بالقوه مشتری به حساب می آید.

6- دست جنگی خود را افشا نکنید و همیشه در مقابل مشتری دست پر باشید همواره دستی پر در مقابل مشتری داشته باشید. یک مشاور املاک حرفه ای برای مراجعه کننده خود فقط یک پیشنهاد ندارد، بلکه سبدی متنوع از املاک با رنج و کلاسهای قیمتی برای ارائه در مقابل مشتری باید ارائه نماید.

7- هرگز به مشتری نگوئید پولت کمه یا بودجه کافی برای این منطقه نداری یا …. مخصوصا اگر اقا به همراه همسرش در مقابل شما ایستاده باشد و…. به حای ان این سناریویی را مطرح کنید که در همان رنج بودجه حداکثر چه ملکی وجود دارد و به مشتری نشان دهید که تصورات آنها کاملا اشتباه است.

8- شکسپیر می گوید که تملق خوراک ابلهان است. آری یک مشاور املاک حرفه ای دقیقا می داند که باید پیوسته از چاپلوسی بپرهیزید، اما به مشتری خود هم بصورت ترکیبی نشان دهد که امین و دلسوز و در عین حال صادق است ، یادتان باشد فقط با این استراتژی راه برای رسیدن به یک معامله موفق هموار می گردد.

9- مشاور املاک یعنی استاد سخن یعنی فن بیان و شیوه بیان و دایره کلمات زیبا و تاثیر گذاری دارد آهنگ کلام مسحور کننده ای دارد چرا که وقت زیادی را با مشتریان خود باید صرف کند پس باید به شدت روی دایره اطلاعات عمومی و آهنگ کلام خود کار کنید.

10- پرحرفی و پرچانگی اکیدا ممنوع چرا که باعث تردید و سردرگمی می شود . شما باید مثبت باشید و مثبت حرف بزنید و تفکر مثبت اندیش و منفی نگر را کاملا درک کنید پس لطفا در گام نخست کم حرف بزنید و در گام بعد اجازه دهید پیرامون از دیده ها و شنیده هایش فکر کند و به تصمیم قاطع برای خرید و یا فروش دست پیدا کند.یادتان باشد برترین و بهترین سرمایه مشاوران املاک نگرش بلندمدت و اعتمادی است که در ذهن مالک و خریدار و یا مشتریان خود…….

سرفصل های کارگاه پیشرفته مدیریت و رهبری املاک و مستغلات

مکان و زمان:

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ از ساعت ۸ سبح الی ۱۶ _  محل برگزاری تهران خیابات ولیعصر بالاتر از خیابان زرتشت خیابان نوربخش مجتمع فنی

علوی

مدرس دوره :

دکتر مازیارمیر مشاور  بیش از هزاران مجموعه داخلی و خارجی و همچنین مدیر و موسس و مدرس شرکتهای متعدد داخلی ئ خارجی و همچنین

نویسنده مقالات متعدد در خصوص املاکی علمی و املاک و مستغلات و اخلاق حرفه ای مدیران دفاتر و سردفتران نماینده رسمی انجمن بازاریابی اتحادیه اروپا – مدرس بین المللی

مذاکره و زبان بدن دبیر اسبق ورزشهای هوایی خلبان  مدیرعامل رئیس هیات مدیره و مشاور هیات مدیره نویسنده اولین کتاب زبان بدن ایرانی

 

برای شرکت در کارگاه های آموزشی مدیریت و رهبری پیشرفته املاک و مستغلات لطفا با مشاوران و کارشناسان ما تماس فرمائید :

ادرس و تلفن های تماس:

خیابان ولی عصر بالاتر از زرتشت کوچه نوربخش پلاک ۳ طبقه اول واحد ۴

www.alaviiran.comwww.alaviiran.com

۰۹۳۸۱۹۸۲۵۹۶

۸۸۹۳۹۷۳۰ – ۸۸۹۳۹۷۵۴ 

۸۸۹۳۸۹۴۲ – ۸۸۹۳۹۲۵۸

 ایمیل :

info@ alaviiran.com

کارگاه آموزشی تربیت مشاوران املاک و مستغلات حرفه ای درسال 1398

Views: 4

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,