نکات استثنایی برای آرام کردن مردان

نکات استثنایی برای آرام کردن مردان
تیر ۲۸, ۱۴۰۲
21 بازدید

نکات استثنایی برای آرام کردن مردان نکات استثنایی برای آرامش     نکات استثنایی و فوق العاده برای آرام کردن مردان ۱ – نگذارید همسرتان درگیر خشم خود گردد. اگر دیدید عصبانی است، او را تنها بگذارید. اگر فکر می‌کنید که مسئله خاصی باعث عصبانیت همسرتان می‌شود، از طرح آن موضوعات اجتناب کنید. ۲ – […]

نکات استثنایی برای آرام کردن مردان

نکات استثنایی برای آرامش

 

 

نکات استثنایی و فوق العاده برای آرام کردن مردان

۱ – نگذارید همسرتان درگیر خشم خود گردد. اگر دیدید عصبانی است، او را تنها بگذارید. اگر فکر می‌کنید که مسئله خاصی باعث عصبانیت همسرتان می‌شود، از طرح آن موضوعات اجتناب کنید.

۲ – عصبانیت به آسیب‌های فیزیکی و عاطفی می‌انجامد. با شوهرتان لجبازی نکنید. در عوض سعی کنید راه‌هایی برای درک و حمایت او بیابید.

۳ – شما باید درون خودتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. باید به این فکر کنید که چرا همسرتان عصبانیت خود را برسر شما خالی کرد. غر نزنید، زیرا نتیجه‌ای جز انفجار عصبانیت و بد‌تر شدن شرایط ندارد.

۴- به حساسیتهای افراد عصبانی تا حد امکان احترام بگذارید. فرد عصبانی شاید به چیزی و یا خیلی چیزها حساسیت دارد حساسیتی که شاید در خود شما و خیلیهای دیگر نباشد. مثلا موقع خواب دوست نداشته باشد صدای بچه بیاید، موقع مطالعه تلویزیون روشن نباشد، یا حتی صدای بوق ماشین نیاید! تا جایی که در اختیار شماست کمکش کنید. این کار را باید آشکارا انجام بدهید. مثلا تاکید کنید چون استراحت می‌کند بچه را سرگرم می‌کنید که سر و صدا نکند. یا از او بخواهید برای ساعاتی که نیاز به سکوت دارد برنامه ریزی کند و شما را در جریان بگذارد تا بتوانید کمکش کنید و حتی الامکان سکوت و آرامش را فراهم کنید.

۵ – همیشه شما برای صلح پیش قدم و اماده باشید: وقتی از دلایل عصبانیت همسرتان با خبر شدید و به طور واقع بینانه متوجه شدید شما نیز در این ماجرا مقصر بوده‌اید برای صلح چند قدم بردارید این قدم‌ها بیانگر این است که خواهان آشتی هستید و بخشی از اشتباهات خود را پذیرفته‌اید و قصد دارید مشکل پیش آمده را هر چه سریع‌تر حل کنید. البته در این راه چند قدم واقعی‌تر هم باید بردارید.

۶ – مردها و ماهیت آنان را درک کنید. درک شما از او طغیان خشمش را کمتر می‌کند. در ضمن شنونده خوبی باشید..

۷ به حرف هایش گوش بدهید، حتی اگر برایتان جذابیتی ندارد. لابد موضوع برای من اهمیت دارد، وگرنه آن را با تو در میان نمی گذاشتم.

۸٫ وقتی ناراحت هستیم و به تو می گویند:«فقط به من گوش بده.» نیازی نیست برای بهبود اوضاع به من توصیه ای بکنی؛ فقط لطفا به حرف هایش گوش بدهید،

۹٫ تا زمانی که مشکلم را بیان نکرده ام حرفم را قطع نکن تا راه حل بدهی، من به راه حل نیاز نیست. گاهی فقط نیاز است گوش کنید و همدلانه رفتار کنید.

دکتر سید مازیار میر

توصیه میشود مطالب زیر را مطالعه نمایید:

رمزگشائی زبان بدن مردان عاشق

انچه که باید هر مردی در مورد زبان بدن خانمها بداند

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

۷ تکنیک طلایی مردان عاشق

Visits: 11

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , ,